فلایتیو تغییری برای آینده!

فلایتیو تغییری برای آینده! میزان سنج: تحولات صنعت گردشگری نشان داده كه نمی توان به شیوه های سنتی تكیه كرد و باید ساختاری را خلق كرد كه دوام بالایی داشته باشد و تمركز ما بر ایجاد سرویسی در امتداد جلب رضایت مشتری است.



به گزارش میزان سنج به نقل از مهر، دلمون لک زده واسه یک سفر خوب! این جمله ای است چند ماه اخیر مطمئناً آنرا شنیده و خودتان هم به آن فکر کرده اید. دل ما هم برای یک سفر خوب تنگ شده است، از دیدن ارتفاعات گیلان تا سفر به خیابان شانزلیزه. اما این دلتنگی، این دوری از سفر و این محدودیت ها سبب شده تحولی تازه را تجربه نماییم.
تحولی برای آینده
فلایتیو از سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی کار خودرا آغاز کرد. از این تاریخ تا به امروز، ما هر لحظه را صرف تغییر، تحول و رشد کردیم. تمرکز ما روی خدمات رسانی باکیفیت و ارائه بهترین تجربه سفر به کاربران بوده است. کاربرانی که هر روز در حال افزایش هستند و هر روز از خدمات ما استفاده می نمایند.
در دوره ای هستیم که صنعت گردشگری مدام در حال گسترش است. در چنین شرایطی تصمیم گرفتیم روند تحول خودرا با سرعت بیشتری طی نماییم. یکی از کلیدی ترین بخش های مورد تغییر، هویت بصری شرکت بود. از پالت رنگی گرفته تا لوگوی فلایتیو، همگی دستخوش تغییر شدند. ما باور داریم که هویت بصری می تواند پنجره ای برای درک بهتر اهداف و ماموریت یک شرکت باشد. این هویت بصری تازه، چهار کیفیت شامل «مدرن، برتر، هیجان انگیز و باوقار» را به نمایش می گذارد.
* مدرن: فلایتیو با نگرشی مدرن بر زیرساختی مدرن به وجود آمده و این دیدگاه منجر به خدمات رسانی بهتر می شود.
* برتر: هدف همیشگی فلایتیو ارائه خدماتی بوده که سطح کیفی آن مختص به فلایتیو است.
* هیجان انگیز: در فلایتیو همیشه تلاش می نماییم که تجربه ای هیجان انگیز و تازه از سفر را ارائه دهیم.
* باوقار: هویت و فرهنگ داخلی فلایتیو شامل کیفیتی باوقار است که ارتباط بین مشتری و برند را گسترش می دهد و به ما کمک می نماید که درک بهتری نسبت به خواسته ها و اخلاقیات کاربر داشته باشیم.
تحولی برای صنعت
صنعت گردشگری در چند سال اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. تحولات این صنعت نشان داده که نمی توان به شیوه های سنتی تکیه کرد و باید ساختاری را خلق کرد که دوام بالایی داشته باشد. بنا بر این تمرکز ما روی ایجاد سرویسی بوده که در همه شرایط توانایی جلب رضایت مشتری را داشته باشد.
تحول زیرساخت و خدمات رسانی
ما همیشه به پشتیبانی خود افتخار کرده ایم. هفت روز هفته و در تمامی ساعات روز، ما پاسخگوی تماس کاربران هستیم. حالا می خواهیم که این دیدگاه فکری را به تمامی بخش های تجارت خود وارد نماییم. از سایت گرفته تا هویت بصری، همگی باید در امتداد خدمات بهتر به مشتریان باشند.
یکی از عمده ترین بخش هایی که گرفتار تحول و تغییر شده زیرساخت شرکت فلایتیو است. این تحول در دو دسته قرار می گیرد. ارتباطی که کاربر با برند دارد و ارتباطی که همکاران ما با فلایتیو دارند.
در زمینه ارتباط با کاربران خود، سعی کردیم که مسیر آشنایی، خرید و استفاده از خدمات را برای کاربران آسان تر نماییم. طراحی تازه ما با تمرکز بر روی تجربه کاربری توانسته به این هدف برسد. همین طور سرعت در تجربه کاربری اهمیت بالایی دارد. سرعت بارگذاری سایت فلایتیو و سرعت روند خرید بمراتب افزایش داشته و کاربران ما، مجبور نیستند برای مشاهده آخرین بلیط ها و پیشنهادها انتظار بکشند.
طی مرور زمان خدمات تازه هم به سبد خدماتی فلایتیو اضافه خواهد شد. این خدمات تازه همراه با گسترش بیش از پیش کیفیت خدمات رسانی، یکی از مهم ترین تحولات زیرساختی فلایتیو برای آینده روشن تر است.
در زمینه ارتباط با همکاران، سلامت همه پرسنل شرکت در اولویت قرار دارد. فراهم کردن زیرساخت دورکاری یک چالش بزرگ است. فلایتیو از هیچ چالشی دوری نکرده و سعی کردیم که شرایط دورکاری را برای تیم های مختلف شرکت فراهم نماییم.
طرح و رنگی از جنس آسمان
هویت بصری هر برند، پنجره ای به تفکرات و دیدگاه های آن برند است. لوگو نقش تأثیرگذاری در درک درست یک هویت بصری دارد. با این دیدگاه، باید لوگویی طراحی می کردیم که توانایی بازخوانی اهداف و آینده برند را داشته باشد.
سه ستون اصلی در طراحی این لوگو وجود دارد. تمرکز ما روی شکل زمین و گردشگریست. هر دو از اهمیت بالایی برای صنعت گردشگری برخوردار می باشند. در ادامه بر خدمات ارائه شده فلایتیو تمرکز کردیم. لوگوی تازه فلایتیو دید کاملی به خدمات ما همچون رزرو بلیط هواپیما، هتل، قطار و اتوبوس ارائه می دهد. در آخر فرم لوگو، توانسته هیجان و سرزندگی که در برند فلایتیو وجود دارد را نمایش دهد.
در انتخاب رنگ هم به آسمان چشم دوختیم. زبان رنگ آسمان زبانی جهانی است که ما درک جامعی نسبت به آن داریم. رنگ های انتخاب شده عبارتند از؛
* آبی: القاکننده حس آرامش و مورد استفاده تجارت های الکترونیک
* نارنجی: نماینده حس و حال سلامتی، انرژی و سرزندگی
* قرمز: بیان کننده اعتماد به نفس، جسارت و احساسات شدید
* بنفش: رنگی باارزش که به سبب سختی استخراج رنگی سلطنتی بوده و کیفیت محصول ارائه شده را نمایش می دهد
تحولی ماندنی
فلایتیو سال ها است که همراه مشتریان خود بوده. اما این تازه ابتدای راه است و مسیر طولانی را با یکدیگر طی خواهیم کرد. برای تمامی سفرها، ما همراه شما هستیم و پشتیبان شما خواهیم بود. می توانید با خیال راحت و در امنیت کامل، پرواز، هتل، قطار و اتوبوس خودرا از فلایتیو تهیه کنید. فلایتیو روز گذشته، امروز و فردا، همراه همه شما خواهد بود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

5.0 / 5
634
1399/05/19
21:13:36
تگهای خبر: تجارت , خدمات , خرید , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۵ بعلاوه ۱
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش