کیفیت خدمات بعد از فروش رونیکس اتفاقی نیست!

کیفیت خدمات بعد از فروش رونیکس اتفاقی نیست! به گزارش میزان سنج، خدمات بعد از فروش متمایز و بزرگ ترین بانک قطعات ابزار ایران با بیشتر از ۳۴۰۰۰ نوع قطعه، از مهم ترین عوامل موفقیت رونیکس در بازار ابزار است.



به گزارش میزان سنج به نقل از مهر، رونیکس را در بازار ابزار به کیفیت و تنوع بی نظیر محصولاتش می شناسند. برندی که توانسته در سالهای قبل با تاکید بر تخصص، استفاده از فناوری روز دنیا در ساخت ابزار، شناخت نیاز بازار، نیروی انسانی متعهد و خدمات بعد از فروش متمایز، نگاه مصرف کننده به ابزار را تغییر دهد.
خدمات بعد از فروش متمایز و بزرگ ترین بانک قطعات ابزار ایران با بیشتر از ۳۴۰۰۰ نوع قطعه، از مهم ترین عوامل موفقیت رونیکس در بازار ابزار است.
تجربه ناخوشاید کاربر ایرانی از خدمات بعد از فروش و تأمین قطعات یدکی، مشتریان را به برندهای ایرانی و یا برندهای خارجی و وارداتی بی اعتماد کرده است. اما رونیکس در سالهای فعالیت خود توانسته این نگاه را تغییر دهد. خدمات بعد از فروش متمایز در کنار بزرگ ترین بانک قطعات ابزار ایران، کیفیت خدمات رونیکس را ارتقا بخشیده است. رضایت مشتریان، نقطه عطف فعالیتهای رونیکس
رونیکس به نیازها و نظرات مشتریان خود اهمیت می دهد و همواره به دنبال تطبیق نیاز مشتریان با محصولات و خدمات خود است. کیفیت امروز محصولات رونیکس، تنوع بالای محصولات و موارد مشابه دیگر در این سازمان، نتیجه توجه به این تطابق نیازها است.
خدمات بعد از فروش مهم ترین رکن در جلب رضایت مشتری و همینطور تبدیل مصرف کننده به مشتری وفادار است. رونیکس با شناخت نیاز مشتریان ابزار در زمینه خدمات بعد از فروش، توانسته این نیاز را برطرف کند. ارسال مجانی قطعات برای نمایندگان خدمات بعد از فروش در کمتر از ۲۴ ساعت
تیم قطعات و خدمات بعد از فروش رونیکس، در کمتر از ۲۴ ساعت قطعات درخواستی نمایندگان خویش را به صورت مجانی به سراسر ایران و حتی دورترین نقاط ارسال می کنند تا در کمترین زمان ممکن به دستشان برسد!
دستیابی به این سطح کیفی از خدمات، مرهون تلاشهای شبانه روزی تیمی متشکل از افراد متعهد و مجرب است و رفتار سازمانی متمایز در برند رونیکس را منعکس می کند. رونیکس و بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور با تنوع بیشتر از ۳۴۰۰۰ قطعه
طیف گسترده مشتریان رونیکس شامل بازار ابزار و کارگاه های کوچک، صنایع بزرگ مانند خودروسازی، فولاد، پتروشیمی و مصارف عمومی و خانگی می شود. رونیکس با عنایت به تنوع بی نظیر محصولات خود، به جهت اینکه خیال مشتری را از بابت خدمات بعد از فروش و تعمیر ابزار خریداری شده راحت کند، راهبرد ویژه ای را به کار برده است؛ راهبردی که سبب شده تا به بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران تبدیل گردد. تنوع قطعات این برند متشکل از ۳۴۰۰۰ نوع قطعه بوده و از لحاظ انبار، حجم بار و هم توجه به قطعات مهم و پرگردش مثال زدنی است.

تمام قطعات ریز و درشت محصول، از بالشتک و آرمیچر دریل برقی گرفته تا ریزترین قطعات و حتی پیچ و مهره، دپو می شود. وجود این دپو، هزینه نگهداری قطعات در دپو، انبارگردانی منظم و … همگی به برنامه ریزی هوشمندانه نیاز دارد که رونیکس به خوبی از عهده آن برآمده است. این بانک جامع، تنها شامل قطعات ابزار رونیکس نیست؛ بلکه قطعات یدکی برندهای دیگر هم در این بانک تأمین می شود. خیالتان راحت؛ تعداد سفارشات نامحدود است!
از دیدگاه رونیکس، مشتری پادشاه است و نقطه عطف تمام فعالیتهای این برند، رضایت مشتری است. نمایندگان رونیکس در سرتاسر کشور با عنایت به نیاز خود و تعداد مراجعین، می توانند به صورت نامحدود قطعه سفارش دهند.
رفتار سازمانی متمایز، احتیاج به نظم و قانون مندی سازمان دارد.

احترام به تک تک همکاران، مصرف کنندگان یا ارباب رجوعی که به سازمان رجوع می کنند و مشتریانی که با مجموعه تماس می گیرند، پایه و اساس رفتار سازمانی متمایز رونیکس است. نمایندگان خدمات بعد از فروش و قطعات در تمام سالهای فعالیت رونیکس، بهترین سفیران برند بوده و هستند. نظم، تخصص، عشق و پشتکار خستگی ناپذیر این نیروی انسانی دلسوز و متعهد، همواره مورد توجه مدیران برند بوده است. سهولت دسترسی به قطعات از سراسر ایران
۱۸۰ نمایندگی خدمات بعد از فروش و قطعات رونیکس در ۳۱ استان کشور فعال است. همینطور در کنار تنوع بی نظیر ۳۴۰۰۰ نوع قطعه در برند رونیکس، سهولت دسترسی به این قطعات هم بسیار بالا است.
نمایندگان می توانند برای سفارش تمام قطعات مورد نظر خود با شماره تلفن ۰۲۱-۶۴۹۷ تماس حاصل کنند. مشتریان هم می توانند با همین شماره و ارتباط با واحد صدای مشتریان رونیکس، از نزدیک ترین مرکز خدمات بعد از فروش به خود آگاه شوند. سرویس و تحویل ۲۴ تا ۴۸ ساعته ابزار به مشتری
تعمیرکاران و نمایندگان خدمات بعد از فروش رونیکس به این اصل پایبند هستند که مشتری پادشاه است. به همین دلیل، محور تمام فعالیتهای بخش خدمات و قطعات رونیکس، رضایت مشتری است.
تمام محصولات نیازمند تعمیر یا تعویض قطعه که به واحدهای خدمات بعد از فروش ارسال می شوند، طبق زمان بندی دقیق و با سرعت فوق العاده بالا، ظرف مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت و بعد از رفع عیب به مشتری تحویل داده می شود. اجرت و دستمزد بالا برای تعمیرکاران؛ وجه تمایز بی نظیر رونیکس
اجرتی که رونیکس در دوره گارانتی به نمایندگان خود پرداخت می کند، به نسبت دیگر برندها، بیشتر است. رضایت و تأمین مالی نمایندگان خدمات بعد از فروش و قطعات رونیکس، راهی برای بالابردن کیفیت خدمات شرکت در مقابل خریداران است.
خدمات بعد از فروش، بانک جامع قطعات کشور و کیفیتی که اتفاقی نیست!
کیفیت خدمات بعد از فروش و تبدیل شدن به کامل ترین بانک قطعات ابزار ایران، موضوعی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد. سال ها برای دستیابی به این موفقیت برنامه ریزی و سعی شده است. رونیکس همواره قدردان زحمات نمایندگان خدمات بعد از فروش خود در سرتاسر کشور است؛ متخصصینی که با تلاشهای خستگی ناپذیر خود باعث اعتلای سطح خدمات کیفی به مشتریان این برند می شوند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

5.0 / 5
333
1402/05/02
07:41:50
تگهای خبر: ابزار , بازار , بانك , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۱ بعلاوه ۴
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش