نماینده ویژه وزیر صنعت در كمیته خودرو در بازدید از دو شركت بزرگ خودروساز:

نحوه پاسخگویی به خریداران خودرو باید ارتقاء یابد

نحوه پاسخگویی به خریداران خودرو باید ارتقاء یابد میزان سنج: نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در كمیته خودرو در بازدید از ستاد پاسخگویی به مشتریان سایپا و ایران خودرو اشاره كرد: نحوه پاسخگویی به مشتریان باید ارتقاء یابد و تكریم هرچه بیشتر آنان در دستور كار خودروسازان قرار گیرد.


به گزارش میزان سنج به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، صادق نجفی در حاشیه بازدید از ستاد رسیدگی به اعتراض مشتریان ایران خودرو و سایپا با اشاره به تلاش خودروسازان برای جلب رضایت مشتریان اظهار داشت: مشكلاتی در تحویل خودروها پیش آمده است كه باید مشكلات را برطرف نماییم و با متانت و صبوری پاسخگوی مشتریان معترض باشیم كه در بازدید از ستادهای پاسخگویی انگیزه همین برخورد مناسب را مشاهده كردم.
او با اشاره به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت در حل هر چه سریع تر مشكل تحویل خودروها، درباره حل مشكل تأمین مالی خودروسازان و قطعه سازان اضافه كرد: بالقطع شخص وزیر و معاونین مربوطه در وزارت صنعت با كمك رئیس كل بانك مركزی و همكاری كه با مدیران عامل سایپا و ایران خودرو خواهند داشت، مشكل تأمین نقدینگی را حل می كنند كه در این رابطه با برخی بانك ها توافق هایی صورت گرفته است.
نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در كمیته خودرو ضمن حضور در ستادهای پاسخگویی به مشتریان كه از روز شنبه شروع به كار كرده، در جریان مشكلات مشتریان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر كرد.



5.0 / 5
4339
1397/11/08
16:47:08
تگهای خبر: بانك , تجارت , خرید , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۱ بعلاوه ۲
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش