بازگشایی آرایشگاه ها در انتظار تصویب نهایی!

بازگشایی آرایشگاه ها در انتظار تصویب نهایی! میزان سنج: طبق اعلام اتاق اصناف ایران، در آخرین جلسه كمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت كرونا با بازگشایی آرایشگاه ها با رعایت كامل پروتكل های بهداشتی و رفع محدودیت زمان فعالیت پاساژها و مراكز تجاری موافقت شده و این مصوبات برای تصویب نهایی به ستاد ملی مدیریت بیماری كرونا ارسال شده است.


به گزارش میزان سنج به نقل از ایسنا، اتاق اصناف ایران اعلام نموده كه در آخرین جلسه كمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت كرونا كه با حضور رئیس اتاق اصناف ایران برگزار شد، با دو پیشنهاد سعید ممبینی در خصوص ضرورت بازگشایی آرایشگاه ها با رعایت كامل پروتكل های بهداشتی و رفع محدودیت زمان فعالیت پاساژها و مراكز تجاری موافقت شد.
البته مصوبات این كمیته باید به ستاد ملی مدیریت بیماری كرونا ارسال شده تا به تصویب نهایی برسد.
همین طور اتاق اصناف ایران تاكید كرده كه تا زمان تصویب و اعلام رسمی ستاد مذكور محدودیت های پیشین به قوت خود باقی است و اتاق های اصناف با نظارت كامل با بروز تخلف های احتمالی برخورد خواهند كرد.
فعالیت واحدهای صنفی كم خطر از ۲۳ فروردین در سایر استانها و از روز ۳۰ فروردین هم در تهران شروع شده بود. همین طور طبق تصمیم ستاد ملی مدیریت كرونا مقرر شده بود فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای به غیر از فروشگاه های سوپرماركتی، بهداشتی و شوینده، پاساژ و مجتمع های تجاری و بازارهای مركزی مسقف، آرایشگاه و سالن های زیبایی، آموزشگاه های رانندگی، رستوران، اغذیه فروشی، طباخی و فست فود، گرمابه، سونا و ماساژ، روزبازارها و نمایشگاه ها، مراكز بازی و تفریحی و گیم نت، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه خانه، چایخانه و تریا تا اطلاع ثانوی امكان بازگشایی واحدهای خودرا نداشته باشند و رئیس اتاق اصناف تهران نیز هفته گذشته اعلام نموده بود كه "تعطیلی پاساژها فعلا ادامه دارد، اما مقرر شده برای پاساژها ضوابط و پروتكل بهداشتی خاص تدوین و در هفته آینده ابلاغ شود تا این بخش از اصناف نیز امكان فعالیت داشته باشند".
با این وجود با تصمیم ستاد ملی مدیریت كرونا فعالیت پاساژها از اول اردیبهشت آغاز شد، اما بر طبق تصمیم این ستاد هم اكنون پاساژها و بازارهای مسقف تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.




منبع:

5.0 / 5
3051
1399/02/03
13:33:13
تگهای خبر: بازار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۵ بعلاوه ۳
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش