معاون فنی بیمه های غیرزندگی بیمه كوثر خبر داد

جهش خدمات بیمه گری با رویكرد نوآوری خدمات و رضایت ذی نفعان

جهش خدمات بیمه گری با رویكرد نوآوری خدمات و رضایت ذی نفعان به گزارش میزان سنج معاون فنی بیمه های غیرزندگی بیمه كوثر به همراه مدیران فنی شركت از سرپرستی استان تهران بازدید نمودند.



به گزارش میزان سنج به نقل از مهر، معاون فنی بیمه های غیرزندگی بیمه کوثر به همراه مدیران فنی شرکت از سرپرستی استان تهران بازدید نمودند.
ابوالفضل آقادادی در این بازدید با کارکنان، رؤسای شعب و مدیر سرپرستی استان تهران دیدار و گفتگو کرد و ضمن پیگیری روند تفویض حدود اختیارها و مجوزها به سرپرستی استان تهران و چگونگی روند تسهیل فرآیند صدور و خسارت، بر رسیدگی به مسائل نمایندگان، ارزیابان خسارت و مشتریان و تعامل بیشتر ستاد و استان ها تاکید نمود.
وی جهش خدمات بیمه گری با رویکرد نواوری خدمات و رضایت ذی نفعان را شعار معاونت فنی بیمه های غیرزندگی در سال جاری دانست و اظهار داشت: رعایت اصول پاسخ گویی، تکریم ارباب رجوع و رضایت مشتری همچون مبحث هایی است که باید سرلوحه توجه و برنامه ریزی همکاران در ستاد، سرپرستی ها، شبکه فروش و همه کارکنان قرار گیرد، چونکه این امر کمک بسیاری به پیشرفت شرکت خواهد نمود.
معاون فنی بیمه های غیرزندگی بیمه کوثر با تاکید بر لزوم تشکیل کمیته فنی در سرپرستی استان ها، خاطرنشان کرد: ارزیابی، تسهیل و تسریع در پرداخت خسارت ها و توجه به شبکه فروش و رضایت مشتریان در تمامی بخش های فنی مدنظر قرار گیرد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

5.0 / 5
1907
1399/03/19
10:37:26
تگهای خبر: ارزیابی , بیمه , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۵ بعلاوه ۳
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش