برای سومین سال پیاپی تایید شد

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت كیفیت بیمه كوثر

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت كیفیت بیمه كوثر به گزارش میزان سنج گواهینامه سیستم مدیریت كیفیت بیمه كوثر بر مبنایISO ۹۰۰۱: ۲۰۱۵ كه استانداردی بین المللی و شناخته شده برای ایجاد، اجرا و حفظ سیستم مدیریت كیفیت در شركت ها است، برای سومین سال متوالی تایید شد.



به گزارش میزان سنج به نقل از مهر، به دنبال انجام موفقیت آمیز ممیزی مراقبتی سالانه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد بین المللی ایزو ۹۰۰۱ در بیمه کوثر، این شرکت که در سال ۱۳۹۷ موفق به دریافت این گواهینامه و انطباق اجبار های این استاندارد در سیستم مدیریت کیفیت شده بود، پارسال و سال جاری هم موفق به تمدید این گواهینامه شد.
لاله کریمی با اشاره به اینکه پذیرش سیستم مدیریت کیفیت برای سازمان یک تصمیم استراتژیک است، اظهار داشت: دریافت این گواهینامه نه تنها سندی بر تعهد شرکت بیمه کوثر به ارتقای سطح مدیریت کیفیت، اصلاح فرایندها و بهبود عملکرد است بلکه استقرار سیستم مدیریت کیفیت می تواند از راه فراهم کردن محصول ها و خدمت ها مطابق اجبار های مشتری و قانونی؛ فرصت هایی برای افزایش رضایت مشتری، پرداختن به ریسک ها و فرصت های در رابطه با محیط و اهداف شرکت و بررسی انطباق با اجبار های سیستم مدیریت کیفیت را فراهم و به بهبود عملکرد کلی شرکت کمک نماید.
وی اضافه کرد: در فرآیند اعطای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت، عملکرد بیمه کوثر در حوزه های مدیریت خرد و کلان، برنامه ریزی و بودجه ریزی، عملیات بیمه گری، حسابرسی و بازرسی، سرمایه گذاری، ارزیابی عملکرد، رضایت مشتریان، رازداری، تأمین تسهیلات پشتیبانی، منابع انسانی، اجبار های ایمنی و مواردی از این دست ممیزی و با دارا بودن شرایط لازم برای دریافت گواهینامه یاد شده، موفق به تمدید سه باره گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت شد.
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر با تاکید بر اینکه مهم تر از اجرای سیستم های مدیریت کیفیت و پیاده سازی استانداردهای بین المللی در یک سازمان، اطمینان از صحت اجرای دقیق و مداوم آن است، خاطرنشان کرد: حفظ و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت و تداوم آن، ارزش افزوده بیشتری برای سازمان ایجاد خواهد نمود.
کریمی با اشاره به اینکه هدف از دریافت این گواهینامه ها، ایمن سازی فرآیندها است، اظهار نمود: همیشه و همواره، نگاه از بیرون به فرایندهای یک سازمان فرصتی برای آن سازمان به وجود می آورد تا ضعف ها و خطاهای احتمالی خویش را به صورت دقیق شناسایی و ارزیابی کند.
وی تصریح کرد: دریافت این استانداردها مرهون تلاشهای بی شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش های مختلف شرکت است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

5.0 / 5
2441
1399/04/20
13:46:04
تگهای خبر: ارزیابی , استاندارد , بیمه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۴ بعلاوه ۴
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش