مزایای خرید درب اتوماتیك در زمان پاندمی كرونا

مزایای خرید درب اتوماتیك در زمان پاندمی كرونا میزان سنج: اگر به دنبال این هستید که در کمترین زمان نصب درب اتوماتیک شما صورت گیرد با شرکت السا در ارتباط باشید.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، با شیوع ویروس کرونا همه ما دغدغه ایمن سازی محیط منزل و محل کار خودمان را داریم و بهترین پیشنهاد استفاده از انواع درب اتوماتیک در قطع زنجیره انتقال بیماری است.
مزیت نصب درب اتوماتیک در مراکز درمانی چیست؟
همانطور که می دانید با اهمیت ترین مکان هایی که موجب افزایش سرایت ویروس کرونا در بین افراد می شوند بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند.
دست زدن به درب در این مکان ها خطرناکست ولی با وجود درب اتوماتیک نیازی نیست دیگر درب را بصورت دستی باز و بسته کنید. درب اتوماتیک بوسیله چشم الکترونیک افراد را در نزدیکی درب تشخیص داده و فرمان را به موتورها ارسال می کند و درها بصورت خودکار باز یا بسته می شوند.
چشمی درب اتوماتیک به دمای بدن انسان و حرارت حساس است و با تشخیص حرارت بدن نزدیک شدن شخص را حس می کند و درب بدون مشکل باز می شود. درب های اتوماتیک از نظر کنترل بهداشت بهترین گزینه برای شما هستند چونکه در کنار آسان تر کردن رفت و آمد به کنترل انتقال بیماریهای عفونی نیز کمک شایانی می کنند.
با خرید درب اتوماتیک برایبخش های مختلف بیمارستان ها و مراکز درمانی می توانید از سرایت ویروس کرونا و سایر بیماریهای عفونی جلوگیری کنید.
آیا با نصب درب شیشه ای اتوماتیک دید کافی وجود دارد؟
بله با انتخاب شیشه مناسب می توانید دید کافی را به بیرون یا داخل مکان مورد نظر خود داشته باشید. یکی از مزیت هایی که درب شیشه ای اتوماتیک نسبت به سایر درب ها دارد این است که دید کافی را به افراد می دهد.
بعضی از فروشگاه ها برای این که مشتریان با اجناس بیشتری آشنا گردند، برخی از اجناس خودرا بیرون فروشگاه قرار می دهند و امکان به سرقت رفتن این اجناس بسیار بالا است.
با نصب درب شیشه ای اتوماتیک برای فروشگاه به آسانی می توانید دید کافی را نسبت به محیط بیرونی فروشگاه خود داشته باشید. این که چه میزان دید به فضای بیرون نیاز دارید نوع شیشه درب اتوماتیک شمار ار تعیین می کند.
شیشه ها در انواع شیشه شفاف و شیشه مات وآنتی رفلکس و.. تولید می شوند. همانطور که از نام شیشه مات پیدا است افراد قابلیت دید به داخل را ندارند اما با اتنخاب شیشه شفاف می توانید بصورت دو طرفه دید کافی را داشته باشید. شیشه آنتی رفلکس فقط از داخل به بیرون دید دارد. برای داشتن دید کافی حتما در انتخاب شیشه ی مناسب دقت کنید.

نصب درب شیشه ای اتوماتیک با امکان کنترل تردد
گاهی اوقات به مکان هایی بر می خوریم که با وجود درب شیشه ای که بطور خودکار باز و بسته می شود وارد شدن امکان پذیر نیست. برای ورود به این مکان ها باید اطلاعات لازم را وارد کنید تا بتوانید وارد شوید در صورتیکه اطلاعات خواسته شده اشتباه وارد شود شما نمی توانید از آن درب شیشه ای عبور کنید!
این مورد به چه علت است؟ مکان هایی مانند بانک ها، بخش های ویژه بیمارستان، ادارات و… برای این که بتوانند از ورود افراد بدون مجوز جلوگیری نمایند می توانند از دستگاه اکسس کنترل استفاده کنند. دستگاه اکسس کنترل بر روی درب شیشه ای اتوماتیک نصب می شود.
دستگاه اکسس کنترل قابلیت های بی شماری مانند تشخیص چهره، کارت شناسایی، اثر انگشت، رمز ورود و … دارد. شما باتوجه به کاربری فضای خود می توانید انتخاب کنید که اکسس کنترل شما به چه صورت عمل کند. برای دریافت مشاوره در زمینه خرید درب اتوماتیک با امکان کنترل تردد با کارشناسان شرکت السا در ارتباط باشید.

تعویض درب دستی با درب اتوماتیک
خیلی ها هم هستند این سوال را دارند که تعویض درب دستی به درب اتوماتیک امکان پذیر است یا خیر؟ بله این امکان وجود دارد و شما می توانید به آسانی درب دستی که از آن خسته شده اید را تبدیل به یک درب اتوماتیک مناسب کنید و از امکانات آن در مکان مورد نظرتان لذت ببرید.
همچنین با انتخاب درب اتوماتیک می توانید در زمینه دکوراسیون هم تغییراتی را اعمال کنید تا کسب وکار شما شکل بهتری به خود بگیرد. این درب علاوه بر مدرن سازی مکان مورد نظر شما می تواند در دعوت از مشتریان برای بازدید محصولات شما کمک شایانی به افزایش درآمد شما بکند.
اجرای درب شیشه ای اتوماتیک در یک روز
شرکت السا انواع درب برقی مانند درب شیشه ای اتوماتیک، کرکره برقی، کرکره پارکینگ، درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی و … را در یک روز ارسال و نصب می نماید.
اگر به دنبال این هستید که در کمترین زمان نصب درب اتوماتیک شما صورت گیرد با شرکت السا در ارتباط باشید.
از دیگر خدمات السا طرح تعویض کرکره سنتی با کرکره برقی است. برای اطلاع از روش اجرای طرح و سفارش انواع درب اتوماتیک با شماره ۰۹۱۲۹۶۴۴۲۵۰ در ارتباط باشید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

5.0 / 5
1188
1400/01/14
19:34:06
تگهای خبر: بانك , تولید , خدمات , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۲ بعلاوه ۱
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش