ثبات بازار سكه و دلار

ثبات بازار سكه و دلار به گزارش میزان سنج دلار آمریكا و سكه تمام طرح جدید به ترتیب ۳۸۲۶ تومان و یك میلیون و ۲۱۸ هزار تومان در بازار آزاد به فروش می رسد كه از ثبات برخوردار می باشد.



به گزارش میزان سنج به نقل از ایسنا، در بازار سكه، نیم سكه ۶۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان، ربع سكه ۳۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سكه گرمی ۲۵۰ هزار تومان عرضه می شود.
در بازار ارز نیز یورو ۴۵۸۱ تومان، پوند انگلستان ۵۰۰۶ تومان، لیر تركیه ۱۱۲۵ تومان و یوان چین ۵۷۸ تومان قیمت دارد. دلار مبادله ای نیز ۳۲۷۸ تومان از سوی بانك مركزی قیمت گذاری شده است.
از سوی دیگر در میان انواع طلا، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۷ هزار و ۸۴۵ تومان، مثقال طلا ۵۱۰ هزار و ۴۵۰ تومان و همچنین هر اونس طلا برای معاملات در بازار جهانی ۱۲۵۹ دلار و ۴۰ سنت قیمت دارد.
لازم به ذكر است كه قیمت ها در بازار آزاد در طول روز نوسانی بوده و ثابت نیستند و جدول زیر بر اساس آخرین قیمت ها تا لحظه مخابره گزارش تكمیل شده است.
نوع طلاقیمتهر گرم طلای ۱۸ عیار۱۱۷ هزار و ۸۴۵ تومانمثقال طلا۵۱۰ هزار و ۴۵۰ توماناونس در بازار جهانی طلا۱۲۵۹ دلار و ۴۰ سنتنوع سكه سكه تمام طرح جدیدیك میلیون و ۲۱۸ هزار توماننیم سكه۶۳۶ هزار و ۵۰۰ تومانربع سكه۳۷۸ هزار و ۵۰۰ تومانسكه گرمی۲۵۰ هزار توماننوع ارز دلار آمریكا۳۸۲۶ تومانیورو۴۵۸۱ تومانپوند انگلستان۵۰۰۶ تومانلیر تركیه۱۱۲۵ تومانیوان چین۵۷۸ توماندرهم امارات۱۰۵۴ تومان
 

5.0 / 5
5068
1396/05/15
20:00:45
تگهای خبر: بازار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۲ بعلاوه ۴
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش