رئیس سازمان جهاد كشاورزی استان سمنان:

روزانه ۲ تن گوشت گرم گوساله در استان سمنان توزیع می شود

روزانه ۲ تن گوشت گرم گوساله در استان سمنان توزیع می شود به گزارش میزان سنج، رییس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اعلان اینکه روزانه دو تن گوشت گرم گوساله در استان توزیع می شود، اظهار داشت: مردم گوشت را از قیمت مصوب گرانتر نخرند.



محمدرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این که روزانه دو تن گوشت گرم در استان سمنان توزیع می شود، اظهار داشت: به لحاظ وجود گوشت و مرغ کمبودی در استان سمنان وجود ندارد و مردم می توانند مایحتاج خودرا از مراکز عرضه تهیه کنند.
وی ضمن بیان این که در جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو گوشت گرم گوساله ۲۵۶ هزار مصوب شده است، اضافه کرد: مردم متوجه باشند که گوشت را از این قیمت مصوب گران تر نخرند و هر گونه گران فروشی در این عرصه را حتما اطلاع دهند تا موضوع بررسی شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان این که مردم نگران اتمام ذخیره گوشت و مرغ در مراکز عرضه نباید باشند، اظهار داشت: روند توزیع گوشت گرم در استان سمنان همچنان ادامه دارد.
قاسمی ضمن بیان این که ۱۵ مرکز با قیمت مصوب گوشت گرم گوساله را در سطح استان عرضه می کنند، اشاره کرد: افزایش این تعداد مراکز عرضه برای استان سمنان در دستور کار است.
وی ضمن بیان این که گوشت گرم دولتی موجود در بازار از کیفیت خوبی برخوردار است، اضافه کرد: هدف از این امر مهر تورم، تنظیم بازار و افزایش پشتیبانی از مصرف کنندگان عنوان شده است.


منبع:

5.0 / 5
447
1402/01/30
21:37:03
تگهای خبر: بازار , دولت , سازمان , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۹ بعلاوه ۱
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش