برای دومین بار؛

دریافت بیست ویکمین گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده توسط گلدیران

دریافت بیست ویکمین گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده توسط گلدیران میزان سنج: سازمان پشتیبانی از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در امتداد پشتیبانی از رعایت حقوق مصرف کنندگان بیست و یکمین گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را به شرکت لجستیک گلدیران اهدا کرد.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، در مراسم اهدای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان، مدیرکل روابط عمومی سازمان پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، معاون بازرسی و نظارت برخدمات این سازمان و هیئت همراه از شرکت لجستیک گلدیران بازدید به عمل آورد و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را برای بار دوم به این شرکت اهدا کرد.
در این مراسم، حسین زاده قشمی، مدیرکل روابط عمومی سازمان پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شرکت لجستیک گلدیران را یکی از پرچم داران پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان دانست و اظهار داشت: این شرکت طی سالهای قبل توانسته است در راه فعالیت خود رضایت مشتریان را برآروده کند.
وی افزود: در ایران شرکت های محدودی به حقوق مصرف کننده توجه جدی دارند و سازمان پشتیبانی از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در امتداد افزایش اقبال به این مهم در تلاش است که با تقدیر از زحمات این شرکتها خدمات بهتری به آنها ارائه نماید.

همچنین امیر مقاریان، مدیرعامل شرکت لجستیک گلدیران در این مراسم با اشاره به رشد تقاضا در سالهای قبل اظهار داشت: توزیع کالاها از مبدأ تولید تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی به عنوان یک جز مهم از تولید ناخالص ملی کشورها بدل شده است و بنا بر این کارهای لجستیکی تأثیر به سزایی در میزان نرخ راندمان کاهش بهای تمام شده کالا و خدمات، کاهش هزینه های مربوط به انرژی و دیگر خصوصیات اقتصادی کشورهای مختلف دنیا دارد.
به گفته مقاریان، شرکت لجستیک گلدیران، شرکتی پیشرو در حوزه خدمات لجستیک حرفه ای است که ضمن ارائه خدماتی از قبیل انبارش و نگهداشت کالا، در عرصه حمل و نقل و توزیع داخل شهری به مشتریان خود، همیشه تلاش می کند تا با برآورده کردن خواسته های مشتریان و کسب رضایت حداکثری با استانداردهای روز دنیا حرکت نماید.
وی افزود: این شرکت با بهره بردن از نیروی انسانی مجرب و متخصص و با بکارگیری زیر ساختهای نوین و هوشمند لجستیکی، و با تمرکز بر به حداقل رساندن زمان و هزینه و افزایش کیفیت، اهتمام در ارائه بهترین و مطلوب ترین خدمات به مشتریان خودرا دارد.

لازم به ذکر است، مراسم اعطای گواهینامه پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با حضور مدیرکل روابط عمومی و تشکل های سازمان پشتیبانی از مصرف کننده و تولیدکننده وزارت صمت و هیأت همراه و مدیرعامل شرکت لجستیک گلدیران و سایر مدیران این شرکت، در سالن همایش های شرکت لجستیک گلدیران انجام شد و بیست و یکمین گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان به شرکت لجستیک اعطا و از خدمات این شرکت در این زمینه تقدیر گردید.
دریافت گواهینامه سازمان پشتیبانی از حقوق مصرف کننده، مهر تأیید این سازمان به خدمات لجستیکی باارزش شرکت گلدیران به مردم عزیز ایران است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

5.0 / 5
422
1402/03/28
08:17:47
تگهای خبر: استاندارد , تولید , خدمات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۸ بعلاوه ۱
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش