تسلا ۳ پرفروش ترین خودروی برقی در آمریكا

تسلا ۳ پرفروش ترین خودروی برقی در آمریكا میزان سنج: خودروی تسلا مدل ۳ در مدت زمان یك ماهه آغاز سال جاری میلادی، به پرفروش ترین خودروی برقی و الكتریكی در ایالات متحده آمریكا تبدیل شد.



به گزارش میزان سنج به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت teslarati، خیلی از كشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و كاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الكتریكی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

بنابراین خیلی از شركت های خودروسازی در جهان عزم خویش را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم كرده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی كرده اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاك، سبب شده است شركت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یك از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی كنند.

حالا بر مبنای تازه ترین آمار و گزارش های بدست آمده، خودروی تمام برقی و الكتریكی تسلا مدل ۳ در ایالات متحده آمریكا در حد فاصل ماه ژانویه تا فوریه سال جاری ۲۰۱۸ میلادی از سایر رقبای برقی خود بسیار بیشتر فروخته است و توانسته فراتر از حد انتظار خود و تحلیلگران در بازار این كشور ظاهر شود.

طبق این اطلاعات انتشار یافته، تسلا موفق به فروش 4360 دستگاه خودروی برقی شده است كه در این میزان فروش، تسلا ۳ از دو همتای دیگر خود یعنی تسلا اس و تسلا ایكس هم سبقت گرفته است.

دو خودروی تمام برقی و لوكس دیگری كه از رقبای سرسخت و قدرتمند تسلا در ایالات متحده آمریكا به شمار می روند، می توان به شورولت بولت و نیسان لیف اشاره نمود كه طرفداران بسیاری را در جهان و بخصوص در آمریكا به خود جذب كرده اند.

هرچند كه تسلا رقبای دیگری هم دارد كه همچون آن ها می توان از تویوتا پریوس پرایم، كیا سول (Kia Soul) الكتریكی، فیات ۵۰۰e، فولكس واگن ای گلف (e-Golf)، هیوندای آیونیك (IONIQ) الكتریكی و فورد Focus الكتریكی هم نام برد.

این طور كه به نظر می رسد شركت خودروسازی و تكنولوژی تسلا كه همواره طرح و برنامه های جاه طلبانه ای دارد، سال خوب و پرفروشی را شروع كرده است ازاین رو می توان انتظار داشت كه این روند موفقیت آمیز رو به رشد و پیشرفت برای خودروهای الكتریكی و برقی باشد.

دولت های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مكزیك، چین و هند همچون پیشگامانی هستند كه قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتا تا دهه ۲۰۴۰ میلادی (حدودا دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام كنند.




5.0 / 5
5115
1396/12/15
14:20:12
تگهای خبر: تولید , تولید انبوه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۲ بعلاوه ۴
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش