تغییر آرایش ناوگان امداد خودرو ایران در روز طبیعت

تغییر آرایش ناوگان امداد خودرو ایران در روز طبیعت میزان سنج: مدیر عملیات و مناطق شركت امداد خودرو ایران اظهار داشت: همزمانی بازگشت تعدادی از مسافران نوروزی و ترددهای ویژه روز طبیعت در ۱۳ فروردین ضرورت تغییر در آرایش و چیدمان استقرار ناوگان امداد خودرو ایران را ایجاب می كند؛ از این رو تمركز عرضه خدمات امدادی از مسیرهای رفت، به مسیرهای بازگشت منتقل شده است.


به گزارش میزان سنج به نقل از ایسنا، رسول رمضانی با اشاره به اینكه بیش از ۲۷۰۰ مركز خدماتی ایساكو و امداد خودرو ایران تا آخر روز ۱۴ فروردین به عرضه خدمات به هموطنان خواهند پرداخت، اضافه كرد: ناوگان امدادی ایران خودرو در ایام ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین مبادی ورودی پایتخت بخصوص محور قزوین به تهران را با تمركز بیشتر پوشش خواهد داد؛ ضمن اینكه مسیرهای پرتردد دیگر همچون قم، ساوه، هراز، چالوس، فیروزكوه و سمنان به تهران هم تحت پوشش كامل خدمات بعد از فروش گروه صنعتی ایران خودرو قرار خواهند داشت.
رمضانی اضافه كرد: در مراكز استان ها و شهرستان ها هم متناسب با شرایط پیش بینی شده، آرایش و چیدمان ناوگان تغییر خواهد نمود تا آمادگی كامل برای شرایط این روزها حاصل شود.
مدیر عملیات و مناطق امداد خودرو ایران اظهار نمود: در پارك ها، تفرجگاه ها و بوستان های شهر تهران كه پیش بینی می گردد در روز طبیعت پذیرای هموطنان باشند هم اكیپ های موتورسوار، كوئیك سرویس، اتوكلیك و امدادپلاس مستقر خواهند شد تا در صورت نیاز به عرضه خدمات بپردازند.
به گفته رمضانی، هموطنان در صورت نیاز به خدمات خودروئی می توانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته یا با استفاده از اپلیكیشن ایساكو، از این خدمات بهره مند شوند.



5.0 / 5
4610
1397/01/13
19:03:56
تگهای خبر: امداد , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۷ بعلاوه ۳
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش