انجمن دندانپزشكی ایران بر برند ایرانی مریدنت مهر تایید زد؛
معرفی یك خمیردندان ایرانی برای ۶ هزار دندانپزشك خارجی
میزان سنج: محصولات مختلف خمیردندان ایرانی مریدنت به حدود ۶ هزار دندان پزشك حاضر در دومین كنگره منطقه ای FDI معرفی گردید.
به گزارش میزان سنج به نقل از مهر و به نقل از گروه صنعتی پاكشو، پنجاه و هشتمین كنگره انجمن دندان پزشكی ایران(اكسیدا ۵۸) و دومین كنگره منطقه ای FDI در خاورمیانه اواخر فروردین ماه سال جاری با حضور برند ایرانی «مریدنت» برگزار گردید.
براساس این گزارش، در كنگره منطقه ای اف.دی.آی برندهای معتبر حوزه بهداشت دهان و دندان حضور داشتند و حضور یك برند ایرانی كه قابلیت رقابت با رقبای خارجی را دارد، نشان از تلاش و كیفیت تولیدكننده ایرانی است.
دكتر كاوه نامور مدیر برند مریدنت، در مورد حضور این نشان و محصول ایرانی در كنگره منطقه ای FDI اظهار داشت: مصرف كنندگان داخلی با اطمینان یافتن نسبت به محصول ایرانی، آن را انتخاب و در سال پشتیبانی از كالای ایرانی از آن مصرف می كنند. این اطمینان فقط با عرضه محصول با كیفیت و استاندارد تولید خواهد شد.
وی با عنایت به اینكه «مریدنت» یك برند ایرانی و از سال ۸۵ وارد بازار داخلی شده است، اضافه كرد: مریدنت؛ برندی است كه از لحاظ كیفیت قابلیت رقابت با همتایان خارجی خود و از لحاظ قیمت قابل استفاده برای عامه مردم در داخل كشور است.
دكتر نامور افزود: این برند بعد از ورود به بازار، رفته رفته جایگاه اصلی خویش را یافته و هم اكنون در تلاش است كه خویش را به گروه هدف خاص یعنی دندان پزشكان معرفی نماید كه حضور فعال در پنجاه و هشتمین كنگره انجمن دندان پزشكی ایران (اكسیدا ۵۸) و دومین كنگره منطقه ای FDI در خاورمیانه در كنار رقبای خارجی و پرقدرت خود به این دلیل بوده است.
به گفته وی، در كنگره اف.دی.آی، برند مریدنت، محصولات مختلف خویش را به حاضران كه نزدیك به شش هزار دندان پزشك بودند، معرفی نمود.
نامور با اشاره به اینكه تمامی محصولات برند مریدنت توسط آزمایشگاه های تخصصی انجمن دندانپزشكی ایران مورد بررسی و تایید قرار گرفته، مجوز انجمن دندانپزشكی ایران و استاندارد بودن محصولات را مهر تاییدی بر كیفیت بالای این برند دانست كه فضای لازم برای ورود محصولات به داروخانه ها را مهیا كرده است.
همچنین مهدی صالحی كارشناس مسئول واحد تحقیق و توسعه گروه صنعتی پاكشو در مورد محصولات مختلف مریدنت بیان كرد: اولین محصولی كه مریدنت با آن به بازار معرفی گردید «خمیردندان با اثر طولانی مدت» بود كه این محصول بعد از طی مراحل آزمایشگاهی و بررسی كاركرد با محصولات برندهای مشابه و مطرح جهان در اختیار مصرف كنندگان قرار گرفته است.
به گفته وی، پلیمر استفاده شده در محصول فوق باعث شده، مصرف كننده تا ۱۲ ساعت، اثر آنتی باكتریال محصول را حس كند. چنین قابلیت هایی سبب شد كه محصول در زمان كوتاه، سهم خوبی از بازار را از آن خود كند.
صالحی اظهار داشت: دومین محصول برند، خمیردندان سفیدكننده است. این محصول هم از لحاظ فرمولاسیون با محصولات معتبر خارجی قابل مقایسه و رقابت است بطوریكه در ارزیابی تست های كارایی، كیفیت بالایی را از خود نشان داده است.
وی خمیر دندان های ضد حساسیت، و كودك مریدنت، را محصولات موفق دیگر این برند ایرانی اعلام و تصریح كرد: مریدنت، برندی است كه از لحاظ كیفیت دچار نوسان نشده و با عنایت به بحران های اقتصادی پیش آمده تلاش می كند، مواد اولیه محصولات را تغییر ندهد تا مخاطبان با اطمینان از محصولات استفاده كنند.
جالب است، بدانید در یكی از تحقیقات تست محصول، وقتی محصول مریدنت و محصول رقیب خارجی در تیوپ بی نام قرار گرفت، مصرف كننده از محصول مریدنت رضایت بیشتری داشت.
علاقمندان به منظور كسب اطلاعات بیشتر در مورد این برند ایرانی بهداشت دهان و دندان می توانند به نشانی وب سایت مریدنت به آدرس http: //www.merident.com و همینطور برای مطالعه مقالاتی در حوزه بهداشت دهان و دندان به آدرس http: //www.merident.com/articles رجوع كنند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب