امدادخودروها آماده عرضه خدمات به زائران می باشند

امدادخودروها آماده عرضه خدمات به زائران می باشند به گزارش میزان سنج نمایندگان امدادخودروی ایران و امدادخودروی سایپا بر آمادگی این دستگاه ها بر عرضه خدمات به زائران اربعین اطلاع دادند.



به گزارش میزان سنج به نقل از ایسنا، رسول رمضانی - نماینده شركت امدادخودروی ایران - در جلسه طرح ویژه ترافیك اربعین ۹۶ كه ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف در مقر شهرك آزمایش برگزار گردید با اشاره به اینكه امدادخودروی ایران در طرح اربعین امسال به منظور امدادرسانی به زائرانی كه با خودروی شخصی به پایانه های مرزی سفر می كنند اكیپ های امدادی را مستقر می كند، اظهار داشت: حدود ۳۰۰ اكیپ در محورهای منتهی به چهار پایانه مرزی شلمچه، چذابه، مهران و خسروی مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به اینكه امسال برای نخستین بار تعمیرگاه های سیار در چادرهای امدادی مستقر خواهد شد، اظهار داشت: بیش از ۱۴۰۰ اكیپ نفر در این عملیات حضور دارند.

فخاریان - نماینده امدادخودروی سایپا - هم در این نشست اظهار داشت: امسال در سه استان دارای پایانه مرزی یعنی كرمانشاه، ایلام و خوزستان خدمات مجانی به خودروی زائران عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه ۱۰۰ ناوگان شبانه روزی اقدام به عرضه خدمات امدادی به خودروی زائران خواهند كرد، اظهار داشت: همینطور در هفت استان مجاور پایانه های مرزی خدمات مجانی به زائران عرضه خواهد شد.
همچنین نماینده كانون جهانگردی و اتومبیل رانی از استقرار ۱۰۰۰ ایستگاه امدادی خودرو در سراسر كشور اطلاع داد.
قاسمی نیا با اشاره به اینكه كانون با ۱۰۰۰ دستگاه خودروی امدادی در ۱۰۰۰ نقطه از جاده ها و معابر كشور اقدام به امدادرسانی به مسافران و بخصوص زائران اربعین خواهد كرد، اظهار داشت: ۲۱۵ نقطه از این ۱۰۰۰ نقطه در محورهای منتهی به چهار پایانه مرزی است.
وی با اشاره به اینكه در حوزه گردشگری هم كاروانسرایی در كرمانشاه آماده استقبال از زائران است، اظهار داشت: همینطور با عنایت به اینكه وظیفه صدور مدارك بین المللی برای رانندگان در اختیار كانون اتومبیل رانی و جهانگردی است، از این رو ما نسبت به عرضه این مدارك به این افراد هم آمادگی داریم.



 

5.0 / 5
5165
1396/07/30
19:56:11
تگهای خبر: دستگاه , امداد , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۳ بعلاوه ۱
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش