شاتل بالاترین نمره رضایت كاربران اینترنت را به دست آورد

شاتل بالاترین نمره رضایت كاربران اینترنت را به دست آورد میزان سنج: گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل در طرح رضایت سنجی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، بالاترین نمره رضایت كاربران در نیمه اول سال ۱۳۹۷ را با اختلاف قابل ملاحظه نسبت به شركت های FCP به دست آورد.



به گزارش میزان سنج به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی شاتل، بر مبنای نتایج این نظرسنجی رگولاتوری كه میزان رضایت كاربران از اپراتورهای اینترنت پرسرعت ثابت را در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۷ نشان می دهد، شاتل موفق شده است در گروه دارندگان پروانه FCP بیش ترین میزان رضایت كاربران را در بین تمامی اپراتورها، به خود اختصاص دهد.
این طرح به همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دوره های مختلف زمانی برای سنجش میزان رضایت كاربران از خدمات حوزه اینترنت و دیجیتال برگزار می گردد و در آن كاربران طی یك نظرسنجی، عملكرد و كیفیت خدمات اپراتورهای ارائه كننده ی اینترنت پرسرعت، اینترنت بی سیم ثابت و ارتباطات ماهواره ای را مورد ارزیابی قرار می دهند.
گفتنی است شاتل افزون بر این كه در دوره های مختلف برگزاری این نظرسنجی موفق به دریافت بالاترین نمره شده است، تا كنون برای پنج دوره متوالی عنوان محبوب ترین برند اینترنت پرسرعت را هم در بین كاربران این سرویس به خود مختص كرده است.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

5.0 / 5
4439
1397/07/24
20:43:08
تگهای خبر: ارزیابی , خدمات , سازمان , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۴ بعلاوه ۳
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش