آغاز طرح گفتگوی تلفنی مشتریان با مدیران ارشد بانك انصار

آغاز طرح گفتگوی تلفنی مشتریان با مدیران ارشد بانك انصار میزان سنج: طرح گفتگوی تلفنی مشتریان بانك انصار با مدیران ارشد از روز یكشنبه ۱۸ آذرماه سال جاری، با پاسخگویی مدیركل بازاریابی این بانك به سئوالات متقاضیان آغاز میگردد.



به گزارش میزان سنج به نقل از مهر، این طرح كه طی ۴ پارسال باموفقیت انجام شد و تعداد زیادی از مشتریان وعموم مردم سئوالات خودرا از آقای فروتن قائم مقام بانك، معاونین و مدیران كل مطرح و پاسخ های لازم را دریافت نمودند، از روز یكشنبه ۱۸ آذرماه سالجاری، با پاسخگویی آقای مهندس نراقیان مدیركل بازاریابی بانك انصار به سئوالات متقاضیان آغاز میگردد.

طبق اعلام اداره كل روابط عمومی و تبلیغات و در امتداد اجرای راهبرد مشتری گرایی بانك انصار كه به منظور جلب رضایت مشتریان و حفظ و افزایش سهم بانك از بازار سپرده ها صورت می گیرد، طرح گفتگوی تلفنی مدیران ارشد بانك انصار با گفتگوی مدیركل بازاریابی در تاریخ ۱۸ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱.۳۰ آغاز و با گفتگوی حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی در تاریخ ۹ دی ماه سالجاری در بازه زمانی مشابه تمام می شود.
شایان ذكراست كه این طرح برمبنای جدول پیوست اجرا شده و متقاضیان می توانند با معاونین و مدیران كل بانك در تاریخ ها و زمان های تعیین شده از راه شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ مركز خدمات مشتریان گفتگو كنند.

5.0 / 5
4463
1397/09/14
15:31:42
تگهای خبر: بازار , بانك , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۳ بعلاوه ۲
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش