معاون دادگستری استان اردبیل:

حمایت مشروع از سرمایه گذاری هیچ منافاتی با مبارزه با فساد و رانت ندارد

حمایت مشروع از سرمایه گذاری هیچ منافاتی با مبارزه با فساد و رانت ندارد میزان سنج: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: ما در عین حال كه با رانت و فساد مبارزه می نماییم اما از سرمایه گذاری های مشروع و قانونی هم حمایتی جدی و عملی داریم.


به گزارش میزان سنج به نقل از ایسنا، یوسف خدادادی در یازدهمین جلسه كمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در استان اردبیل اظهار نمود: ماهیت و شاكله این كمیته بر حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران و فعالان تولید بنا شده و ما مصوبات این كمیته را در حوزه اجرا برای مدیران بانك ها و دستگاه های اجرایی لازم و ضروری می دانیم.
وی به مرجعیت قانونی مصوبات این كمیته برای كاهش مشكلات واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره و تصریح كرد: ما در چند سال اخیر با برگزاری مرتب جلسات این كمیته تلاش مان بر این بوده تا در چارچوب قانون و مقررات و بالاتر از بخشنامه های داخلی از سرمایه گذاران واقعی حمایت كرده و نسبت به رفع مشكلات آنها گام های اساسی و جدی برداریم.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل رتبه ممتاز استان اردبیل را در حمایت از رونق گرفتن واحدهای تولیدی و اجرای مصوبات این كمیته خاطرنشان كرد و بیان كرد: نباید عده ای از اجرای مصوبات این كمیته ترس و واهمه ای داشته باشند و یا نسبت به عملیاتی شدن این مصوبات قصور و كوتاهی كنند.
خدادادی اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ما اگر می خواهیم لبیكی واقعی به منویات مقام معظم رهبری بگوئیم باید از هر منفذ و راهكاری برای حمایت عملی و جدی از سرمایه گذاران وارد شویم تا در پای و یا نسبت به عملیاتی شدن این مصوبات قصور و كوتاهی كنند.
خدادادی اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ما اگر می خواهیم لبیكی واقعی به منویات مقام معظم رهبری بگوئیم باید از هر منفذ و راهكاری برای حمایت عملی و جدی از سرمایه گذاران وارد شویم تا در انتها سال كارنامه قابل قبولی را در تحقق اهداف شعار سال نصیب خود نماییم.



5.0 / 5
4783
1396/10/07
20:54:14
تگهای خبر: تولید , قانون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۲ بعلاوه ۳
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش