اهداف بازاریابی

اهداف بازاریابی به گزارش میزان سنج تمام مشاغل مشتریانی دارند كه پتانسیل اینكه مشتری شما شوند را دارند اما نیاز به ترغیب و ارائه یك حس خوب و صمیمی دارند. در این مقاله با دو هدف بازاریابی آشنا می شوید.



به گزارش میزان سنج به نقل از مهر، تمام مشاغل مشتریانی دارند كه پتانسیل اینكه مشتری شما شوند را دارند اما نیاز به ترغیب و ارائه یك حس خوب و صمیمی دارند. در این مقاله با دو هدف بازاریابی آشنا می شوید.
هدف #۱ بازاریابی: ارزش مشتری چقدر است؟
برای ما ارزش یك مشتری مادام العمر غریب به سالی بیست میلیون تومان است. باآنكه ما همیشه به دنبال آنیم تا این عدد را با خوشحال و راضی نگه داشتن او بیشتر نماییم.
در تمام مشاغل مشتریانی وجود دارند كه پتانسیل اینكه مشتری شما شوند را دارند اما نیاز به ترغیب و ارائه یك حس خوب و صمیمی تر دارند. به چند نفر از این مشتری ها باید هدیه بدهید تا یك نفر مشتری شود؟ نرخ این تبدیل را بیابید. این هدایا باید چگونه باشند؟چه باشند؟ این ها فاكتور های ابتدایی یك تصمیم گیری صحیح برای بازاریابی هستند.
هدف #۲ بازاریابی: یك نقل قول چقدر می ارزد؟
اگر نتوانستید یك مشتری پتانسیل دار را با هدیه به مشتری تبدیل كنید بگویید نقل قول او نسبت به شما در حوزه كاریتان چقدر می ارزد؟؟ من در حوزه كاری خودم می دانم كه مشتریانی زیادی از من خرید نكرده اند(البته فعلا، چون بعدا حتما این كار را می كنند) در صورتیكه هدیه مارا دریافت كرده اند. اما نكته اینجاست كه مشتریان زیادی كه از ما خرید كرده اند توسط همین كسانی كه تا حالا از ما خرید نكرده اند اما تفاوت خوشایند ما را حس كرده اند به سمت ما آمده اند.
آیا هر هدیه ای منتج به این نقل قول خوش احساس می شود؟؟محاله! پس هدیه تان را با ذوق انتخاب كنید و برای مشتریان بزرگ خود هدیه های باارزش تری انتخاب كنید.
با این اوصاف از میان هدایای تبلیغاتی موجود در بازار تلاش خویش را بر آن بگذارید تا هدایای تبلیغاتی خلاقانه یا هدایای تبلیغاتی خاص را برای هدیه دادن انتخاب كنید. با این كار تمایز خویش را نه در محصول خود و برندتان بلكه در سلیقه خاص و ویژه بودن خود در این زمینه هم نشان داده اید.
سعی كنید در انتها سال از هدایای روتین هم استفاده كنی تا حس اصیل بودن را هم در عین تجدد خواهی به مشتریان خود القا كنید. مثلا ارسال سررسید یا سالنامه و همچنین تقویم می تواند نشان دهنده اصلت شركت شما باشد. از همین امسال شروع كنید مثلا از سالنامه ۹۸ یا سررسید ۹۸ استفاده كنید. از دیگر هدایا كه قدمت زیادی در این بازار دارد خودكار تبلیغاتی است كه پیشینه سنگینی دارد. و اما محصول پایانی كه به شما معرفی میكنم و همیشه در دسترس و مورد نیاز است ماگ تبلیغاتی است كه نقل همه محافل است. امیدوارم توانسته باشم اطلاعات تقزیبا مناسبی به شما عزیزان اریه داده باشم.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


5.0 / 5
3736
1398/08/08
15:15:29
تگهای خبر: بازار , خرید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۵ بعلاوه ۳
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش