آنچه باید درباره موسسه حقوقی، مشاوره حقوقی و وكیل پایه یك بدانید

آنچه باید درباره موسسه حقوقی، مشاوره حقوقی و وكیل پایه یك بدانید میزان سنج: اگر برای نجات جان خود و عزیزانتان به دنبال بهترین جراح و پزشك هستید، بهترین وكیل دادگستری هم تنها راه نجات از دردسرهای ناشی از دعاوی كیفری و حقوقی خواهد بود.



به گزارش میزان سنج به نقل از مهر، آیا ما برای هر پرونده ای در قوه قضائیه نیاز به مشاوره حقوقی و حضور در یك مؤسسه حقوقی داریم؟ برای ستاندن وكیل دادگستری و استفاده از خدمات وی برای مشاوره حقوقی پیش از هر چیزی شما باید با اهمیت این مساله آشنا بوده و آنرا درك كنید. مدارك و مستندات مهم و كاربردی در هر دعوای حقوقی كدام ها هستند؟ راه اصلی ورود به یك پرونده قضائی و موفقیت در آن كدام است؟ اینها سؤالاتی است كه شما پیش از هر اقدامی در مسائل قضائی و حقوقی باید به پاسخ آنها برسید. پاسخی كه تنها در بهترین مؤسسه حقوقی تهران آنها را خواهید یافت.
قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران شامل بخش های مختلفی برای حل مشكلات و دعاوی بین اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد كه هر كدام از این بخش ها هم وكیل دادگستری خاص خودرا می طلبد. تأثیر یك وكیل پایه یك دادگستری خوب مانند تأثیر یك جراح زبردست و زبده است. اگر برای نجات جان خود و عزیزانتان به دنبال بهترین جراح و پزشك هستید، بهترین وكیل دادگستری هم تنها راه نجات از دردسرهای ناشی از دعاوی كیفری و حقوقی خواهد بود.
وقتی صحبت از مشاوره حقوقی به میان می آید

سرسری گرفتن جلسه مشاوره حقوقی همچون اشتباهاتی است كه می تواند در آینده برای هر فردی گران تمام شود. وقتی صحبت از مشاوره حقوقی به میان می آید، در واقع مقرر است شما برای یك معضل بزرگ در زندگی خود راه نجاتی بیابید. یك غده سرطانی كه اگر بموقع و به دست یك فرد اصلح جراحی نشود، می تواند منجر به لطمه های شدیدی در پیكر شخص شده و او را از پای درآورد. این مشاوره حقوقی رایگان در همه زمینه ها اهمیت بالایی دارد و می تواند در چارچوب مشاوره حقوقی تلفنی نیز صورت گیرد.
· مشاوره حقوقی ملكی
· مشاوره حقوقی قضائی
· مشاوره حقوقی كیفری
· مشاوره حقوقی دیوان عدالت
· مشاوره حقوقی ثبت احوال
· مشاوره حقوقی مهاجرت
· مشاوره حقوقی خانواده و طلاق
همه این موارد نیاز به تخصص و تجربه كافی دارد. صرف ستاندن مجوز وكالت از كانون وكلا و گذراندن واحدهای تخصصی وكالت نمی تواند تضمینی برای موفقیت در هر كدام از این پرونده ها برای یك وكیل پایه یك دادگستری باشد. اگر كمی دقت كنید متوجه خواهید شد كه هر كدام از مشاوره های بالا می توانند سرمایه های بسیار بزرگی از زندگی شما را حفظ نمایند. اگر قدم اول را محكم و استوار بردارید، بقیه راه را با خیال راحت تری طی خواهید كرد. قدم اول در هر پرونده حقوقی، جلسه مشاوره حقوقی است.
انواع وكیل پایه یك دادگستری

خدمات وكیل پایه یك دادگستری در ابعاد مختلفی صورت می پذیرد كه بسته به نوع پرونده حقوقی و یا كیفری، افراد می بایست از وكیل با تجربه، متخصص در هر كدام از این حوزه ها و دارای مدرك از كانون وكلای دادگستری استفاده نمایند. در یك تقسیم بندی تخصصی انواع وكیل پایه یك دادگستری عبارت اند از:
· وكالت تسخیری (انتخابی)
وكالت تسخیری اصطلاحاً به وكیلی اطلاق می شود كه به دلیلهای مختلفی شامل نداشتن استطاعت مالی و… از جانب دادگاه برای متهم اتخاذ می شود.
· وكالت معاضدتی
در این نوع وكالت نیز وكیل از جانب كانون وكلا برای دعاوی كیفری و حقوقی متهم معرفی می شود. تبصره ماده ۳۱ قانون وكلا به تعریف وكالت معاضدتی می پردازد.
· وكالت تعیینی (قراردادی)
خود شخص در این نوع وكالت برای ستاندن وكیل و مشاوره حقوقی اقدام نموده و با وی قرارداد قانونی می بندد.
· وكالت اتفاقی
این نوع وكالت مخصوص كسانی است كه از توانایی و اطلاعات لازم برای این شغل برخوردار بوده اما شغل اصلی آنها نمی باشد. مجوز چنین وكلایی در سال به میزان محدودی است.
· وكالت تبرعی
قبول وكالت متهم بدون دریافت هیچ حق الوكاله و حق الزحمه اصطلاحاً وكالت تبرعی نامیده می شود.
تفاوت یك وكیل دادگستری خوب و یك وكیل دادگستری متوسط را در همان نخستین جلسه مشاوره حقوقی یا حتی مشاوره حقوقی تلفنی درك خواهید كرد. جایی كه تجربه و تعهد و دانش كافی یكجا جمع شده باشند، تنها جایی است كه شما می توانید برای موفقیت امیدوار باشید. یك وكیل دادگستری زیر نظر كانون وكلا باید تجربه كار در همه این زمینه ها را به دست آورد تا توانایی ارائه بهترین مشاوره را به مخاطبین خود داشته باشد.
مؤسسه حقوقی صاحب اندیشه

مؤسسه حقوقی صاحب اندیشه با ۱۲ سال تجربه در انواع مشاوره های حقوقی و كیفری شامل مشاوره ملكی، خانواده، طلاق، ثبت احوال، دیوان عدالت، حالا در هر كدام از این دعاوی دارای چندین وكیل پایه یك دادگستری با تجربه بوده كه هر لحظه از زندگی خودرا غرق در یادگیری و تجربه روح قوانین نموده اند. مؤسسه حقوقی صاحب اندیشه از سال ۱۳۸۶ با شماره ثبت ۳۴۱۶۷ و با شماره تماس ۰۲۱۴۴۲۱۱۴۱۴ پذیرای شهروندان می باشد. اگر به دنبال شنیدن سخنرانی ها و ذكر تبصره و ماده های مختلف قانونی هستید، هر وكیلی با یك دوره آموزشی از عهده آن بر خواهد آمد؛ اما تفسیر این ماده ها و تبصره ها در دادگاه كار هركسی كه خودرا وكیل پایه یك دادگستری تهران می نامد، نخواهد بود.
در مؤسسه حقوقی صاحب اندیشه ما از ایراد شعارهایی در خصوص موفقیت در همه پرونده های ممكن و ناممكن معذوریم اما رسالت ما این است كه تا آخرین لحظه در كنار شما خواهیم ایستاد و برای تك تك حقوق شهروندی پایمال شده شما مبارزه خواهیم كرد. رمز موفقیت ما در مؤسسه حقوقی صاحب اندیشه دو اصل بزرگ تجربه و تعهد است كه توانسته است در این ۱۲ سال اعتماد شما عزیزان را به خود جلب نماید.
برای دریافت خدمات مؤسسه حقوقی صاحب اندیشه می توانید با شماره ۰۲۱۴۴۲۱۴۱۴ تماس گرفته و یا به سایت مؤسسه به نشانی SahebAndisheh.com بازگشت فرمائید.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

5.0 / 5
4599
1398/12/02
13:52:22
تگهای خبر: خدمات , قانون , مشاوره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۴ بعلاوه ۳
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش