آشنایی با خیابان های دو شهر محبوب تركیه

آشنایی با خیابان های دو شهر محبوب تركیه میزان سنج: با هم دوتا از خیابان های معروف خرید استانبول و آنتالیا را بررسی می نماییم كه شما در سفرهای نوروزی می توانید از آن بازدید كنید.



به گزارش میزان سنج به نقل از مهر، سفر به تركیه همیشه می تواند یك انتخاب عالی باشد كه شما می توانید یك سفر رویایی را برای خود رقم بزنید. كشور تركیه چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد. از جاذبه های گردشگری و تاریخی گرفته تا رستوران ها و مراكز و بازارهای خرید كه همه و همه می تواند یك سفر اعجاب انگیز را برای شما رقم بزند. دوتا از مهم ترین و محبوب ترین شهرهای كشور تركیه، استانبول و آنتالیا می باشند كه به شدت میان گردشگر ها و گردشگران محبوب می باشند و سالانه میزبان میهمانان زیادی از اقصی نقاط جهان هستند. بخش جذاب سفر همیشه خرید می باشد كه خوشبختانه شما خریدهای بی نظیری می توانید از این دو شهر زیبا داشته باشید و یك سفر عالی را برای خود رقم بزنید. با هم دوتا از خیابان های معروف خرید استانبول و آنتالیا را بررسی می نماییم كه شما در سفرهای نوروزی می توانید از آن بازدید كنید.

خیابان بغداد استانبول بهترین خیابان برای خرید در مسافرت به استانبول
خیابان بغداد در استانبول به طول ۱۴ كیلومتر در قسمت آسیایی شهر استانبول می باشد. خیابان بغداد استانبول یكی از مشهورترین نقاط برای خرید در استانبول می باشد. این خیابان بعنوان یكی از سرزنده ترین خیابان های خرید در جهان مطرح است. این خیابان پس از لشكر كشی ارتش به بغداد به وسیله سلطان مراد چهارم نام گذاری شد و بیشتر برندهای با پرستیژ و لوكس دنیا در این خیابان شعبه دارند و بسیار چشم نواز و زیبا هستند. این خیابان همین طور یكی از جاذبه های گردشگری استانبول نیز بشمار می رود كه شما در تور استانبول نوروز ۹۹ می توانید از آن بازدید كنید. منطقه اطراف خیابان بغداد در اواخر قرن ۱۹ ساخته شده است. امروزه بسیاری از این خانه های بزرگ، محل فروشگاه های بسیاری از برندهای لوكس و لاكچری دنیا می باشد.
یك شركت فرانسوی جاسوسان خرید را به بیشتر از ۴۰۰ فروشگاه در ۳۰ خیابان خرید محبوب جهان ارسال كرد و از آنها خواست تا تجارب خود، همچون خدمات مشتریان و سرویسهای بهداشتی، رتبه بندی كنند. در نتیجه یك تحقیق كه بین ۳۰ تا از مشهورترین خیابان های جهان انجام شد، خیابان بغداد استانبول رتبه چهارم را از بین بهترین خیابان های خرید جهان كسب نمود.
مراكز خرید خیابان بغداد شهر استانبول
خیابان بغداد مكانی عالی برای گذراندن یك روز كامل در میان مراكز خرید و فروشگاه های بعضی از بهترین برندهای جهانی مثل زارا، لویی ویتون، مایكل كورس و تامی هیلفیگر می باشد. علاوه بر این برندهای تركی نیز در این خیابان شعبه دارند. اگر هم به خیابان های پشتی آن بروید و در آنجا گشتی بزنید، می توانید لباس هایی با قیمت های ارزان تر نیز پیدا كنید و خریدتان را با هر بودجه ای كه دارید انجام دهید.
این خیابان همین طور برای قدم زدن مناسب می باشد چونكه یك پیاده رو پهن دارد. این خیابان نه تنها محل رفت و آمد ساكنان اطراف این محل است و جوانان تركیه ای در این خیابان گشت و گذار و كیف می كنند، بلكه بازدیدكنندگان بی شماری نیز جذب مراكز خرید، رستوران های شیك و كافه های جذاب این خیابان نیز می شوند. علاوه بر همه اینها، خیابان بغداد میزبان بسیاری از جشن هایی است كه در طول سال در استانبول برگزار می گردند و مردم از سراسر استانبول به این خیابان می آیند تا دور هم جمع شوند تا جشن بگیرند.

آشنایی با خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا
لند آو لجندز آنتالیا را اغلب بعنوان بهترین شهربازی آنتالیا می شناسند. اما حقیقت این است كه لند آو لجندز آنتالیا یك مجموعه بزرگ است كه ۳ فاز مختلف دارد. در واقع در مجموعه لند آو لجندز آنتالیا فقط شهربازی و پارك آبی وجود ندارد و علاوه بر آنها، یك هتل و یك خیابان خرید نیز ساخته شده است. امروز می خواهیم با هم به خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا سر بزنیم و با هم ببینیم كه دقیقاً در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا چه خبر است.
ورودی خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا
اول از همه خوشبختانه باید بگوییم كه ورودی خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا كاملاً رایگان است. این خیابان یك مكان بسیار زیباست كه فقط به درد خرید نمی خورد و شما می توانید برای عكاسی و گشت و گذار نیز روی آن حساب باز كنید. این خیابان با الهام از شهر زیبای ونیز ساخته شده است و به شكلی طراحی شده است كه بنظر می رسد روی آب ساخته شده است! در واقع شما برای گشت و گذار در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا می توانید سوار قایق شوید و از كانال آب مصنوعی آن عبور كنید و این همان مسأله ای است كه موجب جذابیت خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا شده است. نكته جالب دیگر درباره بازدید از خیابان لند آو لجندز آنتالیا این است كه استفاده از قایق های لند آو لجندز آنتالیا نیز كاملاً رایگان است. البته این را هم بگوییم كه مسئولین قایقرانی خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا، تمام تلاششان را می كنند تا منظور خودرا برای گرفتن انعام به شما برسانند و از شما به صورتی طلب انعام می كنند.
بهترین زمان بازیدد از خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا
گشت و گذار در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا در طول روز تجربه بسیار جالبی است، اما حقیقت این است كه قایق سواری در این خیابان پس از تاریك شدن آسمان جذاب تر است و دلیل این امر هم این است كه شب ها همه چراغ ها و نورپردازی های خیابان خرید لند آو لجندز روشن می شوند و حال و هوای خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا، درست مثل ونیز رویایی می شود!
فروشگاه های خیابان خرید لند آو لجندز شهر آنتالیا
در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا تعداد زیادی فروشگاه وجود دارد كه عمدتاً مربوط به برندهای تركیه ای و بین المللی هستند. خوشبختانه باید بگوییم كه شما با هر بودجه ای كه داشته باشید، می توانید خرید خودرا از خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا انجام دهید. چونكه تنوع برندهای مختلف در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا زیاد است و حتی برندهای ارزانی مثل ال سی وایكیكی نیز در آن شعبه دارند. در فروشگاه های این خیابان همه نوع كالایی از لباس گرفته تا لوازم آرایشی و حتی كتاب پیدا می شود و شما می توانید خرید كامل خودرا در تور آنتالیا نوروز ۹۹ در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا انجام دهید.

آژانس هواپیمایی مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، خرید تور، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. شما می توانید برای دریافت این خدمات گردشگری به سایت https: //www.mehrparvaz.com/ بازگشت نمائید.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

5.0 / 5
4371
1398/12/06
15:47:58
تگهای خبر: بازار , تاریخی , خدمات , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۲ بعلاوه ۵
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش