در جلسه شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف كنندگان عنوان شد

شرکت ها با رعایت حقوق مصرف کنندگان زیر چتر حمایتی قرار می گیرند

شرکت ها با رعایت حقوق مصرف کنندگان زیر چتر حمایتی قرار می گیرند میزان سنج: در جلسه شورای روابط عمومی جایزه پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان عنوان شد که سازمان حمایت همیشه با سختگیری، واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی را ارزیابی کرده و در ساختار جدید مدل ارزیابی جایزه پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان با فعالسازی حوزه آموزش در صدد رفع نقصها و ایرادات برخی شرکتها است.


به گزارش میزان سنج به نقل از ایسنا، حسین زاده قشمی - مدیرکل روابط عمومی و تشکلهای مردم نهاد سازمان حمایت - در جلسه شورای روابط عمومی جایزه پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان هدف از تشکیل این شورا را استفاده از خرد جمعی در جهت پیشبرد اهداف عنوان نمود و اظهار داشت: تعامل همفکری و پشتیبانی از اعضای شورا پارامتری مهم در تحقق اهداف و راهگشای مسائل و مشکلات است و امیدواریم با اتخاذ تصمیمات درست بتوانیم استفاده بهینه را از منابع و امکانات موجود ببریم.
رئیس شورای جایزه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان اظهار نمود: سازمان حمایت همواره با سختگیری واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی را ارزیابی کرده است و اضافه کرد: در ساختار جدید مدل ارزیابی جایزه پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان با فعالسازی حوزه آموزش در صدد رفع نقصها و ایرادات برخی شرکتهای حاضر در این جایزه با هدف تعالی و رشد کیفیت خدمات به مصرف کنندگان خواهیم بود و از ظرفیت شرکتهای برتر در این عرصه بهره مند خواهیم شد.
قشمی همینطور متذکر شد: در جهت تدوین برنامه های بهبود اصلاح روش ها و فرآیندهای کار ارزیابی امسال درصدد هستیم تا با استفاده از کارشناسان خبره موسسات و دانشگاه های برتر حوزه پژوهش و افکار سنجی مبادرت به پایش و سنجش میزان رضایت مشتریان از عملکرد شرکتهای متقاضی دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده نماییم.
مدیرکل روابط عمومی و تشکلهای مردم نهاد سازمان حمایت اضافه کرد: ما در دوره ارزیابی جدید به شرکت هایی که امتیاز لازم را کسب نکرده اند "گواهینامه تعهد به جایزه حمایت" داده خواهد شد تا به کمک و بهره گیری از شرکتهای موفق و برتر و تلاش خودشان نسبت به مرتفع ساختن و ارتقاء عملکرد اقدام نمایند.
براساس اعلام روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قشمی ضمن اشاره به اقداماتی که در سالهای گذشته در مورد عرضه تسهیلات به شرکتهای برتر انجام شده تصریح کرد ۱۳ بند تسهیلاتی که در سال ۱۳۸۹ توسط هیات وزیران دولت وقت تصویب شده باردیگر پیگیری و این امکان در اختیار واحدهای برتر در حوزه رعایت حقوق مصرف کنندگان قرار می گیرد.
شرکت های برتر در حوزه رعایت حقوق مصرف کنندگان زیر چتر حمایتی
مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد ضمن تشکر از برگزاری این گونه جلسات که با حضور حاکمیت و بخش دولتی با شرکتهای تولیدی و خدمات بخش خصوصی و اصحاب رسانه در یک نشست دوستانه برگزار می گردد را اقدامی مهم و کاربردی در افزایش و ارتقاء اطلاع رسانی درست به مصرف کنندگان و همینطور کمک به بخش تولید دانست.
وی ضمن پشتیبانی از تداوم این جلسات اضافه کرد: شرکتهای تولیدی و خدماتی منتخب که با گذر از فیلتر وارزیابی سازمان حمایت موفق به دریافت گواهینامه و تندیس های رعایت حقوق مصرف کنندگان قرار گرفته اند بطور قطع مورد تایید و حمایت بخش رسانه ای قرار گرفته و تلاش خواهد شد به نحو مقتضی از آنها در رسانه ها حمایت شود.
ایشان در ادامه پیشنهاد کرد: در جهت افزایش تعاملات در میان کمیته یا انجمن های تخصصی با حضور نمایندگان شرکتهای مزبور تشکیل گردد تا به صورت تخصصی امکان برخورداری از اطلاع رسانی در حوزه رسانه را داشته باشند.
شمسایی اظهار داشت: با استفاده از انعقاد تفاهم در میان انجمن ها یا بخش خصوصی با خبرگزاری ها و اصحاب رسانه میتوان ضمن حذف رسانه های نامعتبر نسبت به انعکاس و اطلاع رسانی مطلوب با کمترین هزینه در رسانه های معتبر و پرمحاطب اقدام نمود.
وی پشتیبانی از مصرف کنندگان و پشتیبانی از تولیدکنندگان را وظیفه ذاتی رسانه های داخلی خواند و اظهار امیدواری کرد: با مکانیزم جدید ارتباطی سازمان حمایت بتوانیم بسته های رسانه ای خوبی در معرفی شرکتهای برتر خدمت رسان به عموم مردم داشته باشیم.
شمسایی در انتها اظهار داشت: وظیفه شرکتهای تولیدکننده است که ارتباط مستمر خود با رسانه ها را فعال کنند و زمینه های ارتباط اصحاب رسانه با دستاوردهای این شرکت ها را فراهم آورند.
سومین جلسه شورای روابط عمومی جایزه پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به ریاست مدیرکل روابط عمومی و تشکلهای مردم نهاد سازمان حمایت و با حضور ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد، سردبیران اقتصادی خبرگزاری ها و مدیران شرکتهای برتر کشور که طی دو سال قبل مفتخر به دریافت تندیس یا گواهینامه پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان شده بودند در وزارت صمت تشکیل شد.




منبع:

5.0 / 5
312
1402/02/26
14:02:09
تگهای خبر: آموزش , ارزیابی , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۹ بعلاوه ۳
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش