مزایای استفاده از هتل ایبیس در تهران

مزایای استفاده از هتل ایبیس در تهران میزان سنج: هتل ایبیس با بهره گیری از استانداردهای روز هتل داری دنیا در كنار فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، یكی از مقرون به صرفه ترین هتل های موجود در ایران است.



به گزارش میزان سنج به نقل از مهر، در هتل ایبیس دسترسی به بهترین امكانات با پرداخت حداقل هزینه امكان پذیر است. همینطور در این هتل، این هتل با ۷ طبقه دارای ۱۹۶ باب فضای اقامتی مدرن و لوكس شامل: اتاق های دبل استاندارد، اتاق های توئین استاندارد و اتاق های ویژه معلولین با تمامی تجهیزات اقامتی و رفاهی است.
امكانات این هتل كه با دوری از شلوغی و ترافیك و آلودگی شهر میزبانی متفاوت برای شما خواهد بود شامل: رستوران، كافی شاپ، خدمات ویژه معلولین،، فضای سبز اختصاصی، مسیر پیاده روی، نزدیكی به حرم حضرت امام خمینی(ره)، كارتینگ اتومبیل رانی شهر جدید پرند، دسترسی به متروی شهر تهران و نزدیكی به نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با كادری مجرب و آموزش دیده است.
هتل های فرودگاهی ایبیس به جهت تسهیل در رفت و آمد مسافران محترم ورودی و خروجی از كشور با استفاده از فرودگاه امام، به صورت ۲۴ ساعته در بازه زمانی ۲۰ دقیقه ای ترانسفر رفت و برگشت «رایگان» به هتل و بالعكس عرضه می كند.

رستوران اوپن
در رستوران اوپن میزبان شما با تلفیقی از غذاهای سالم و تازه خواهیم بود تا بتوانیم شروعی متفاوت از یك روز جدید را برایتان به ارمغان بیاوریم. با عرضه سرویس بوفه در هتل های ایبیس می توانید از صبحانه متنوع و دلچسب اعم از تخم مرغ تازه، آب میوه، چای و كافی لذت ببرید. منوی غذاهای گریل و پاستا می تواند بهانه ای مناسب برای ثبت لحظات خاطره انگیز شما در كنار دوستان و اعضای خانواده باشد و پیشنهاد ما به شما این است كه این لحظات استثنایی را از دست ندهید.
كافی شاپ شقایق
اینجا فضایی است تا بنشینید و ازطعم دلپذیر نوشیدنی های گرم وسرد و منوی میان وعده های ساده لذت ببرید. ما هر روز از ساعت ۷ بامداد تا ۱۱ شب پذیرای شما در كافی شاپ هتل ایبیس بنام شقایق هستیم.
تماس با ما
با تشكر از حسن انتخاب شما میهمان گرامی، اطلاعات مربوط به واحد های مختلف هتل ایبیس جهت هماهنگی بیشتر تقدیم می شود:

واحد تجارب میهمان (دریافت پیشنهادات و انتقادات)، تلفن: ۵۵۶۷۷۹۰۰ ایمیل: HA۰H۰-GR@ACCOR.COM

5.0 / 5
4469
1397/04/05
13:52:11
تگهای خبر: استاندارد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۱ بعلاوه ۳
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش