شب شكوهمند بازار موبایل در هتل اسپیناس پالاس

جشن بزرگ سورین سرویس برگزار گردید

جشن بزرگ سورین سرویس برگزار گردید به گزارش میزان سنج جشن بزرگ سورین سرویس دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار گردید.



به گزارش میزان سنج به نقل از مهر، جشن بزرگ سورین سرویس دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور امیرحسین هشترودی مدیرعامل این شركت، نمایندگان فروش در سراسر ایران، اعضای اتحادیه و انجمن واردكنندگان حوزه های موبایل و آی تی و میهمانان ویژه از بزرگان دو نسل بازار موبایل و دو نسل بازار آی تی كشور در حضور اهالی رسانه برگزار گردید. در شب جشن باشكوه سورین سرویس ۳۰ گوشی هوشمند و سه دستگاه پژو ۲۰۷ تنها بخشی از جوایزی بودند كه به مصرف كنندگان و نمایندگان این برند اهدا شد.
مراسم جشن بزرگ سورین سرویس دوشنبه شب هفته جاری با مجری گری رضا رشیدپور در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار گردید. حضور چهره های شاخص از دو نسل مختلف بازار موبایل و دو نسل مختلف بازار آی تی كشور شبی ویژه و فراموش نشدنی را برای فعالین این بازار رقم زد. در كنار حضور افراد مؤثر بازار موبایل شاهد حضور بزرگان بازار آی تی همچون رؤسای اتحادیه شهرهای مختلف همچون قزوین، تهران، مشهد، یزد، اصفهان، رشت، هرمزگان و بندرعباس هم بودیم.
این شركت پیش از این اعلام نموده بود در طول جشنواره بزرگ سورین خریداران شامل مصرف كنندگان و نمایندگان فروش می توانند در قرعه كشی شركت كرده و برنده مجموعه ای از جوایز نفیس شوند. سه دستگاه خودروی پژو ۲۰۷، ۱۵ گوشی هوشمند سامسونگ گلگسی A30s، 15 گوشی سامسونگ گلكسی A50s، یك دستگاه آیفون پرو مكس ۵۱۲ بخشی از این جوایز بودند كه در مراسم دوشنبه شب به برندگان اهدا شدند.
مراسم جشن بی مقدمه با اصل مطلب شروع شد و در همان ابتدا، قرعه كشی گوشیهای همراه بین نمایندگان فروش محصولات سورین سرویس برگزار گردید. در این قرعه كشی ۱۵ گوشی هوشمند سامسونگ گلكسی A30s به ۱۵ نفر از نمایندگان خوش شانس فروش در سراسر كشور تعلق گرفت.
پس از برگزاری مراسم قرعه كشی رضا رشیدپور مجری مراسم به معرفی برخی از میهمانان ویژه مراسم پرداخت. در این شب به یادماندنی ستاره هایی چون علیرضا واحدی نیكبخت و مهرداد میناوند هم در سالن حضور داشتند.
شور و حال جشن بزرگ سورین سرویس زمانی بیشتر شد كه محمد علیزاده یكی از خوانندگان مشهور موسیقی پاپ به همراه نوازندگانش روی سن آمد و به اجرای زنده چندین آهنگ شنیدنی پرداخت.
مدیران سورین سرویس در مراسم دوشنبه شب سخنرانی های كوتاهی داشتند تا عمده زمان مراسم صرف جشن و اهدای جوایز شود. در این میان امیرحسین هشترودی مدیر عامل مجموعه سورین روی سن رفت و به سخنرانی پرداخت.
هشترودی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین اظهار داشت: امشب میزبان دونسل مختلف از بزرگان بازار موبایل و دو نسل گوناگون از بزرگان بازار آی تی كشور هستیم و حضور این دو نسل شبی خاص و نوستالژیك را برای مان رقم زده است. مدیر عامل سورین سرویس اضافه كرد: اما در این جمع جای خالی فردی حس می شود كه كل این بازار سال ها است مدیون او است: مسعود ابریشمچی!
هشترودی در ادامه خویش را عضوی از خانواده و قطره ای از دریای بزرگی دانست كه شركت سورین را پیش می برند. او اشاره نمود كه برای موفقیت در این راه مجموعه عوامل شركت سورین سرویس راه درازی را در پیش دارند و تا همینجای مسیر هم سختی های بسیاری را پشت سر گذاشته اند. مدیر عامل مجموعه سورین سرویس سخنان خویش را با تشكر از همه كسانی به پایان برد كه به او و مجموعه ایمان و اعتقاد راسخ داشته اند و تا به امروز در این راه دشواری ها را تحمل كرده اند.
از دیگر سخنران های مراسم جشن شب دوشنبه در هتل اسپیناس پالاس تهران وحید مومیوند مدیر ماركتینگ این مجموعه بود. مومیوند در سخنانش از همكاری سورین سرویس و شركت جیرینگ اطلاع داد. مدیر ماركتینگ سورین سرویس برای نمونه به ارسال ۱۰ میلیون پیامك هوشمند به جامعه هدف از راه همكاری با جیرینگ اشاره نمود و هدف از این اقدام را جذب مشتریان بیشتر توصیف كرد. به قول او این پیامك ها به شكلی ویژه از راه سامانه ای ارسال شد كه مخاطبان خاص و یك گروه هدف ویژه را در بر بگیرد. مومیوند در انتها ابراز امیدواری كرد كه همكاری میان این دو شركت تا سال ۱۴۰۰ ادامه پیدا كرده و بعد از آن هم گسترده تر شود.
جشن بزرگ سورین سرویس با اهدای جوایز بزرگ تری میان مصرف كنندگان با هیجان بیشتر ادامه یافت. همچون این جوایز یك دستگاه پژو ۲۰۷ بود كه میان مصرف كنندگان این برند قرعه كشی شد. این فرآیند از راه یك سیستم نرم افزاری انجام شد و در نهایت قرعه به نام احمد مهدوی نیا ساكن تهران و كارمند بیمارستان افتاد. رضا رشیدپور بعد از مشخص شدن برنده این خودرو به شكل زنده و از راه موبایل با مهدوی نیا تماس گرفت و در لحظاتی پرهیجان و مفرح خبر بردن این جایزه بزرگ را به او داد.
شب پرجایزه سورین با قرعه كشی ۱۵ گوشی دیگر در بین نمایندگان مورد پیگیری قرار|گرفت. این دفعه ۱۵ گوشی A50s میان نمایندگان قرعه كشی شد و به ۱۵ برنده تعلق گرفت. اما علاوه بر قرعه كشی میان نمایندگان و جایزه دادن به خوش شانس ترین افراد در بین آنها، سورین سرویس به شكل ویژه از بعضی نمایندگان پركار خود تشكر اختصاصی به عمل آورد.
در این جهت دومین نماینده پرفروش محصولات سورین سرویس بی آنكه از ماجرا آگاه باشد به شكل ناگهانی در سالن غافلگیر شد و یك گوشی آیفون پرو مكس ۱۱ به او اهدا شد. اما تقدیر سورین از نمایندگان كوشای خود به همین جا خاتمه نیافت و این برند قدرشناسی خویش را با اهدای یك خودروی ۲۰۷ به برترین نماینده فروش خود در كشور بیشتر از پیش به نمایش گذاشت.
اهدای انواع و اقسام جوایز تا آخر مراسم ادامه داشت؛ همچون یك جایزه بزرگ دیگر یعنی یك دستگاه دیگر پژو ۲۰۷ كه این دفعه با قرعه كشی میان نمایندگان فروش سورین سرویس به یكی از آنها رسید. اهدای این خودرو با حذف نمایندگان انجام می شد تا در انتها میان دو نفر باقی مانده، برنده نهایی این خودرو مشخص شود. این شیوه هیجان ویژه ای به شركت كنندگان در مراسم تزریق و نفس ها را در سینه حبس كرد. در نهایت همراه با رقص آذری و آواز محلی گوش نواز از یك گروه حرفه ای رقص و آواز، كلید نمادین خودرو ۲۰۷ به نماینده خوش شانس برنده اهدا شد.
حسن ریوندی از دیگر چهره های مشهوری بود كه دوشنبه شب در مراسم جشن پرشور سورین شركت كردند. ریوندی در اواخر مراسم روی سن آمد و با شوخی ها و لطیفه های خاص خود لبخند به لب حاضرین آورد تا این جشن شیرین و پرشكوه برای بازار موبایل ایران با شادی مضاعف به پایان برسد.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

5.0 / 5
4457
1398/12/03
21:47:42
تگهای خبر: بازار , خرید , دستگاه , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
= ۱ بعلاوه ۱
mizansanj.ir - حقوق مادی و معنوی سایت میزان سنج محفوظ است

میزان سنج

خدمات و فروش ترازو و باسکول و ابزار سنجش